בואו נענה פופולרי שאלות נפוצות על דרופשיפינג : כמה כספים אני צריך כדי להקים עסק דרופשיפינג?
מבחינה טכנית, אתה פחית התחל dropshipping תמורת 0.00 דולר. עם שילוב נכון של ניסויים בחינם ותוכניות התחלה - ונכונות להסתכל לכיוון השני ולקוות לטוב ביותר בכל מה שקשור לאיכות המוצרים שלך - 45 דקות של זמן פנוי זה כל מה שעומד בינך לבין חנות דרופשיפינג.
אבל לשאול מהספר הגדול של ביטויים באנגלית: זה שאתה יכול לא אומר שאתה צריך.
פוסט זה יפרק עלויות בלתי נמנעות שכל חנות דרופשיפינג (לגיטימית) תצטרך לספוג כדי לרדת מהקרקע. קרא עד הסוף, ויהיה לך רשימה מפורטת של עלויות ההפעלה שלך, בתוספת תובנות של יזמי דרופשיפינג שיכולים לומר לך למה לצפות.
תוכן פוסט
OPTAD-3
- כמה עולה להקים עסק מקוון?
- עלות פתיחת עסק דרופשיפינג
- עלויות דרופשיפינג
- עלויות שיפור חנות סטארט-אפ
- עלויות שיווק - הביגי
- מסקנות על עלויות הפעלה
- רוצה ללמוד עוד?
אל תחכה שמישהו אחר יעשה את זה. שכור את עצמך והתחל לקרוא לזריקות.
התחל בחינםכמה עולה להקים עסק מקוון?
אין ספק, לחנויות מקוונות ישהוריד את מחסום הכניסה אליו פתיחת עסק . אתה יכול להתחבר לספקים מרחבי העולם ולמכור את המוצרים שלהם מבלי להחזיק מלאי. זו מערך מדהים.
כל כך מדהים, למעשה, שאנשים יכולים להיסחף, לחלום על עסק בן שש ספרות שלא דורש שום השקעה.
העניין הוא, לפתוח עסק מצליח מעולם לא היה בחינם, וזה עדיין המקרה. אפילו עם דרופשיפינג.
מה זה דרופשיפינג?דרופשיפינג הוא מודל עסקי של מסחר אלקטרוני המאפשר ליזמים להפעיל חנות מקוונת ולמכור מוצרים ללא צורך לרכוש מלאי מראש. רק לאחר ביצוע מכירה אתה משלם לספק שלך, אשר שולח את המוצרים ישירות ללקוח שלך. אתה יכול להשתמש בשוק כמו Oberlo כדי לחבר את החנות שלך לאלפי ספקים ומוצרים. |
אתה לא צריך לקבל משכנתא שנייה, אבל תצטרך להכניס קצת כסף לעסקי הדרופשיפינג שלך לפני שעסק הדרופשיפינג שלך מכניס כסף לכיס שלך.
פינת דרופשיפרבואו נשמע על העלות לפתיחת עסק מפול לי, האיש שמאחוריו זקן האסקי : 'תהיה נוח עם הפסד של 500 דולר לפחות לפני שתתחיל להיות רווחי. פתיחת חנות קמעונאית בפועל כרוכה בהוצאות בסך 10,000 דולר לפני הכנסה כלשהי, ולכן הוצאה של 500 דולר בלבד על עסק של מסחר אלקטרוני היא השקעה קטנה ביותר שיכולה לשנות את חייך. facebook.com/pages/create. |
עלות פתיחת עסק דרופשיפינג
בסדר, הגרסה המופשטת ביותר של חנות דרופשיפינג תכלול:
סין הודעה דואר אוויר רשום לעומת
- מנוי של Shopify
- מנוי אוברלו
אנו הולכים עם Shopify מכיוון שזו פלטפורמת המסחר האלקטרוני הפופולרית ביותר שיש שם. ואנחנו הולכים עם אוברלו כי ראית את כתובת האתר של הבלוג הזה?
חדשות טובות! Shopify יש חינם משפט למשך 14 יום ! לאחר מכן זה יעלה 29 דולר לחודש, אבל לפחות תוכלו להתגלגל בחינם. אז Shopify מכסה את חנות חלק מהמשוואה. עכשיו ל דרופשיפינג חֵלֶק.
לאוברלו יש אפשרות בחינם לנצח. לא תוכל להגדיל את זה - יש מכסה של 500 מוצרים. בסופו של דבר אתה כנראה צריך לשדרג לחבילה הבסיסית במחיר של 29.90 $. אבל אתה יכול לפחות להסתדר לפני שאתה משליך את כרטיס האשראי שלך.
אם אתה רציני לגבי דרופשיפינג, יש עוד חובה לקנות: א תְחוּם . אתה יכול לקנות בקלות דומיין חדש באמצעות Shopify - הם ישאלו אותך על כך במהלך תקופת הניסיון שלך - וזה יהיה תשלום שנתי של 14 $.
בסדר, אז אם אתה עושה את זה בזול ומלוכלך, עלויות ההשקה של החנות שלך ייראו כך:
ואז עם קצת צצה, אנו בוחנים:
ואז היינו מסתכלים על 58.90 דולר בכל חודש לאחר מכן - עלויות Shopify ואוברלו חוזרות, פחות הדומיין של 14 $.
פינת דרופשיפרבואו נעצור את שיעור המתמטיקה הזה כדי לשמוע מטים ואנגנס, גורו דרופשיפינג ויוצר זה ערוץ YouTube dropshipping : |
האם היית נהנה מכל ההנחיות התקציביות האלה על dropshipping בצורת וידאו בחדות גבוהה? כן? לאחר מכן לחץ על הפעל כאן (ועשה לייק והירשם לתכני וידאו מעולים נוספים!):
עלויות דרופשיפינג
זה החלק 'אכלו את הירקות שלכם' בהשקת חנות דרופשיפינג: בדיוק כמו שאף אחד לא מתכוון להאכיל את מנת הירקות היומית שלכם, אף אחד לא יאלץ אתכם להזמין לעצמכם את מוצרי הדרופשיפינג.
אבל אתה עדיין צריך לעשות את זה.
הדבר המדהים בדרופשיפינג הוא שאתה לעולם לא מטפל במוצרים שאתה מוכר. אמנם זה עשוי לפתור את אחד האתגרים הגדולים ביותר במסחר - שיש מוצרים מגניבים למכור - אך מציג מערך שיקולים חדש. כלומר, אינך שולט באיכות המוצרים, בזמני המסירה או במראה האריזה.
לכן אנו ממליצים להקדיש זמן (וכסף) ל הזמינו את המוצרים שאתה הולך למכור בחנות שלך.
זה נותן לך הזדמנות לחקור את הספקים. לאחר ביצוע ההזמנה, למשל, תוכל לעקוב ולשאול: 'מתי אוכל לצפות שההזמנה שלי תגיע?' וכשזה אכן מגיע, האם זה עונה על הציפיות שלך? האם זה פגום כלשהו? היה אתה רוצה לקנות את זה?
ברגע שיש לך את המוצרים שלך בהישג יד, אתה יכול להשתמש בהם כדי ליצור עניין בחנות שלך. להשוויץ בהם. צלמו אנשים שמחזיקים אותם. שאל את החברים שלך מה הם חושבים (וכמה הם ישלמו).
אוקיי, אז כמה יעלה לכם אכילת הירקות הדרופשיפינג שלכם? ובכן, אינך צריך לקנות כל וריאציה של כל מוצר. אם אתה מוכר שמלות צהובות, אדומות וכחולות מאותו הספק, אתה כנראה בסדר רק להזמין צבע אחד. אך בהחלט מומלץ להזמין לפחות פריט אחד מכל ספק שאת המוצרים שלו אתה מתכנן להציע בחנות שלך.
בואו נגיד שזה יעלה, אה, 75 דולר.
זה בעיקר עלות מראש, אז אם נוסיף את זה לעלויות תשתית החנויות שנדונו לעיל, המאזן העסקי שלנו dropshipping נראה כך:
עד כה אנו מצפים לשלם כ -150 דולר בסוף החודש הראשון.
פינת דרופשיפרלטים קוק יש ניסיון רב בדרופשיפינג ו יש לזה לומר על הזמנות בדיקה :
הרווח שהחברה מרוויחה מדי חודש 'כשאתה מנהל עסק דרופשיפינג, לא תטפל במלאי שלך - הספקים שלך ישלחו את המוצרים שלך ישירות עד לפתח הלקוח שלך. עם זאת, זה תמיד רעיון נהדר לבצע הזמנת בדיקה למוצרים שאתה חושב למכור. זה יאפשר לך לעבור את כל תהליך הרכישה, בדיוק כמו שהלקוחות שלך יעשו כאשר הם מבצעים הזמנה. תוכל לבדוק את איכות המוצרים, זמני המשלוח והתקנים, ולצלם תמונות מוצר מותאמות אישית בעצמך - זה באמת עוזר לך להעלות את החנות שלך לשלב הבא. ' |
עלויות שיפור חנות סטארט-אפ
בסדר, אותם 72.90 דולר שהוצאת באתר שלך רק מביאים אותך עד כה. ייתכן שיהיה עליך להתקין אפליקציות כדי לקבל את כל הפונקציונליות הרצויה. לדוגמה, ל- Shopify ולאוברלו אין דרך ברירת מחדל עבורך להציע הנחות ברכישות בכמות גדולה. יש דרכים לעקיפת הבעיה, בטח. אתה יכול להציע 'מוצר' שהוא למעשה חמישה פריטים המאוגדים באחד, ואז למכור את החמישייה במחיר נמוך יותר מקניית חמישה פריטים בודדים.
אבל אתה לא רוצה לבנות את העסק שלך על פתרונות עוקפים. אתה רוצה שיהיה קל לניווט בחנות שלך עבור הקונים שלך וקל לתפעול עבורך.
היכן למצוא מוזיקה בחינם לסרטונים
ולפעמים, הפיתרון הטוב ביותר הוא פוני ו להתקין אפליקציות Shopify .
ה Shopify App Store ממולא באפליקציות לטיפול כמעט בכל שינוי, שיפור או שדרוג שאתה יכול לדמיין. בואו נסתכל על כמה תכונות נפוצות שרוצים בעלי חנויות, כמו גם דוגמה קטנה של האפליקציות שיכולות לגרום לזה לקרות.
מכירה צולבת ומכר
- חוצה למכור ($ 19.99 לחודש)
- המרת עגלה ($ 19 לחודש)
- מודגש באופסל ($ 9.99 לחודש)
תמחור גורף
- מחירי הנחות ($ 19.99 עד $ 89.99 לחודש, אך כנראה $ 19.99)
- הפסקות כמות ($ 16.99 לחודש)
- הנחות בתפזורת ומכירות מתוזמנות ($ 18.95 לחודש)
יציאת הכוונה
- ויליו ($ 14.92 לחודש)
- ספין-א-סייל ($ 9.99 לחודש)
- צא מתוך חלונות קופצים של כוונה ומסנג'ר ($ 29.00 לחודש)
אתה לא צוֹרֶך כל אחד מהדברים האלה, אבל נניח שאתה באמת רוצה את היכולת לתת ללקוחות הנחה אם הם קונים 10 מוצרים במקום אחד בלבד. נראה שאפליקציית תמחור בתפזורת תעלה בסביבות 20 $ לחודש, אז בואו נתמודד עם עלויות ההתחלה שלנו.
עכשיו אנחנו מגיעים לכ -170 דולר אחרי ארבעה עד שישה שבועות ראשונים.
עלויות שיווק - הביגי
לכל מה שבחנו עד כה הוצמד אליו תג מחיר ספציפי. שיווק לא.
אי אפשר לומר כמה כסף אתה צריך להוציא על שיווק. ישנן, עם זאת, כמה הנחות שנוכל להשתמש בהן כדי לקבל אומדן.
הממוצע יחס המרה גלובלי במסחר אלקטרוני הוא בין 2 ל -3 אחוזים. זה ישתנה לפי נישה ומדינה, אבל בואו פשוט נגיד את זה ונגיד ששיעור ההמרה הוא 2.5 אחוזים. זה אומר שאם אתה מקבל 200 איש לחנות שלך, אתה יכול לצפות שחמישה מהם ירכשו משהו. בסדר, ואיך נגיע 200 איש לחנות שלנו? שיווק .
כרגע, ערוץ השיווק הגדול ביותר של דרופשיפרים הוא פייסבוק, אז בואו נסתכל על הובלת 200 מבקרים לחנות שלכם מפייסבוק. WordStream תולה את שיעור הקליקים הממוצע (CTR) עבור מודעות פייסבוק ב -0.9%. נניח שהמודעות שלך טובות ויש לך שיעור קליקים של 1.0%.
בסדר, אז כדי להשיג 200 איש לחנות שלך, תצטרך שהמודעה שלך תגיע ל -20,000 איש. המחיר ל -20,000 הופעות ישתנה בהתאם למי שאליו אתה מכוון: הגעה למשתמשי פייסבוק אמריקאיים תעלה יותר מלהגיע למשתמשי פייסבוק סינגפוריים.
על פי ספק תוכנת השיווק AdStage העלות הממוצעת לאלף הופעות ($ CPM) הייתה 12.45 $ ברבעון הרביעי של 2017. בוא נקרא לזה 12.50 $ נקיים. עכשיו יש לנו משוואה לעבוד איתה:
(20,000 / 1,000) * 12.50 = 250 $
אם מסתכלים על הממוצעים האלה, אנו נוחתים בעלויות פרסום בפייסבוק בסך 250 דולר כדי לייצר חמש מכירות בפייסבוק.
ישנם כמובן מנופים שתוכלו למשוך כדי לתפעל את המספרים הללו ולהגדיל את הרווח שלכם. בראש ובראשונה, צרו מודעות מדהימות. ככל שהמודעות שלך טובות יותר, לעתים קרובות יותר אנשים ילחצו עליהן, כך המחיר שלך לקליק יהיה נמוך יותר. אם אתה רוצה לעשות שיעורי בית על יצירת מודעות בעלות השפעה רבה, אנו הכיסוי . תוכל גם למקד למדינות עם שיעורי עלות נמוכים יותר לאלף הופעות. למשתמשי אוברלו יש זכתה להצלחה בהמון מדינות מלבד אלה הברורים לא מרגישים שאתה צריך למקד לארה'ב, בריטניה, קנדה ואוסטרליה.
לבסוף, יש צעדים שתוכלו לנקוט כדי להגדיל את יחס ההמרה ולהגדיל את ערך ההזמנה הממוצע בחנות שלכם. תכנון קל לניווט דפי מוצרים , למשל, היא אחת הדרכים לגרום לאנשים לבצע המרות ברגע שתפתו אותם לחנות שלכם. זה יעלה את יחס ההמרה של 2.5 אחוזים בו השתמשנו קודם.
אתה יכול גם להשתמש מכירות צולבות ומכירות אפליקציות להגדיל ערך הזמנה ממוצע . אלה יעלו לכם קצת כסף, אבל עם כמה עליות טובות בחודש - כמעט מטרה שאפתנית מדי - הם ישלמו בעצמם.
כיצד לערוך את כותרת ההודעה
פינת דרופשיפרהנה קצת חוכמה שיווקית של דרופשיפר אחר - מייסד ארט וול, מאטיס אוזרסקי . |
מסקנות על עלויות הפעלה
הוצאת כסף להפעלת חנות מסחר אלקטרוני פוגעת רק אם (א) חשבנו שזה יהיה בחינם, ו- (ב) נשכח שאנחנו עושים זאת כדי להרוויח כסף. זכור: הכסף שאתה מוציא להקמת חנות הוא השקעה. ובין אם אנו קונים מניות או משיקים חנויות, אנו משקיעים בדברים כי אנו מצפים לתשואה .
ואתה יודע, אם תישאר עם מסחר אלקטרוני, אתה תעשה זאת לעולם לא תפסיק להזרים כסף לחנות שלך. אחרי שהאפליקציה שלך להפסקות מחירים תעשה את הטריק, אז תרצה להשיג אפליקציה חוצה מכירות. ככל שמסעות הפרסום בפייסבוק מתרבים, תרצו להשקיע בטכנולוגיית אוטומציה שיווקית כלשהי. ואפילו לא נגענו שיווק בדוא'ל בכל זאת, או פרימיום ערכות נושא של Shopify , או כלים לעיצוב לוגו כמו בקע , או - ובכן, בואו נעזוב את זה לעת עתה.
קשה לומר כמה התשואות שלך יהיו, או כמה זמן ייקח לך להחזיר אותן. אך כאשר ההוצאות עוברות בין ספרות כפולות לשלושה ספרות ומעבר להן, הזכרו לעצמכם שאין דרך חופשית להקים עסק. עסק לא טוב, בכל מקרה.
נחתום עם עוד גוש אחד מטים ואנגנס:
ברגע שאתה מתחיל לייצר מכירות, אתה צריך להשתמש ברווחים שלך בחוכמה. הקדש סכום קבוע מראש של כל ההכנסות שלך לכיסוי עלויות ההחזרות (לכל עסק גדול תהיה החזר!) ול לכסות עלויות בלתי צפויות שעלול להתעורר. עם הרווחים הנותרים שיש לך, אני ממליץ להחזיר כמה שיותר לפיתוח העסק שלך. זה יתחלק לשני תחומים עיקריים.
הראשון הוא שיפור תשתית העסקים שלך, מעיצוב אתרים דרך תוכנות שיווק בדוא'ל שלך. חלק משירותים אלו עולים כסף, אך ברגע שאתה מרוויח, הם עשויים לשפר משמעותית בשיעורי ההמרה שלך ובשימור לקוחות, מה שיגרום לך להרוויח יותר כסף במסלול ולאפשר לפרסום בתשלום שלך להיות אגרסיבי יותר מאשר המתחרים שלך, שכן אתה יכול לקבוע את ערך זמן החיים שלך של לקוח מול הרווחים של מכירה אחת.